BARRE

Barre on Suomessa vielä suhteellisen uusi lajituttavuus, mutta maailmalla harjoitusmuoto on saavuttanut huippusuosion. Barre on tehokasta ja koukuttavaa, sillä harjoittelun myötä tuloksia syntyy nopeasti. Barre-tunti on monipuolinen tangon eli barren ääressä tehtävä koko kehon harjoitus, joka vahvistaa etenkin pakaroita, reisiä ja keskivartaloa.

Barren teho perustuu isometriseen lihastyöhön eli pitoihin. Laji kehittääkin uniikilla tavalla lihasten kestävyysvoimaa ja aktivoi ryhdin kannalta tärkeät syvät lihasketjut. Barre on terveysliikuntaa parhaimmillaan, ja siksi sitä voi lämmöllä suositella kaikille, etenkin istumatyötä tekeville sekä muiden lajien oheisharjoitteluun. Tunnilta saat mukaasi voimaantuneen ja ryhdikkään olon. Saatat myös löytää uusia lihaksia, joiden olemassaolosta et aikaisemmin edes tiennyt!

PILATES

Pilates on suosittu kehonhallintaa harjoittava liikuntamuoto, jonka liikerepertuaari pohjautuu Joseph Pilateksen kehittämään harjoitusmetodiin. Tunti auttaa löytämään etenkin keskivartalon syvät lihakse - harjoitus on erinomainen tapa kehittää ryhtiä ja saada rankaan liikettä!